2016Noord-AmerikaPanamaPanama & Costa Rica (01/08/2016-19/08/2016)Reisverslagen

Panama, we zijn in Panama City! (Dag 1)

Een paar weken gelden hebben we je in een artikel al verteld over onze reisplannen door Panama & Costa Rica. Je komt er nou eenmaal niet onderuit dat de eerste (en laatste) dag van een degelijke reis in het teken staat van vliegen. Natuurlijk was dit ook het geval bij onze reis naar Panama & Costa Rica. We hebben vandaag dan ook een lange dag achter de rug waarbij we Panama city, de hoofdstad van Panama, hebben bereikt. In dit reisverslag lees je alles over onze eerste dag.

Maandag 1 augustus 2016 (Dag 1)

Op de nacht van zondag op maandag zijn we dan ook al rond 3:30 richting Schiphol vertrokken na alle berichten, om vervolgens om 8:00 de vlucht naar Frankfurt te nemen. Na hier weer even gewacht te hebben konden we dan eindelijk om 11:45 de (overgeboekte) Lufthansa vlucht van ongeveer 11 uur richting Panama City nemen. Het hoort er nou eenmaal bij, maar is niet het meest leuke deel van de reis. Met het tijdsverschil meegerekend (-7 uur) konden we rond  18:00 in de taxi stappen die ons naar het hotel bracht.

Bij het Hard Rock Hotel aangekomen stond ons een verrassing te wachten, want er bleek iets mis te zijn gegaan met de boeking. Om het goed te maken kregen we echter de meest luxueuze kamer van dit prachtige hotel. Dat was niet gelogen, want de kamer heeft een enorm balkon, grote woonkamer, 2 badkamers en een enorm bed!

Na een reis van ongeveer 20 uur hadden we toch wel wat honger gekregen dus zijn we snel even wat Sushi gaan eten in het aangrenzende winkelcentrum. Helaas waren we iets te laat om nog gebruik te maken van het zwembad maar dat gaan we zeker morgen nog doen, net als een bezoek brengen aan het oude gedeelte van Panama City en uiteraard gaan we het Panamakanaal bezichtigen.

Maar goed dat we hier maar 2 nachten blijven, anders gaan we nog wennen ook aan deze luxe!

0 gedachten over “Panama, we zijn in Panama City! (Dag 1)

• Tineke de Vriex

Eric en Judith
    Heeeeel veeeel plezier.
    Ga weer genieten van jullie verslagen

• Joleen Doomen

Eric en Judith , heel veel plezier op jullie prachtige vakantie , geniet ervan !!
    Wij gaan jullie weer volgen ,de eerste indruk is al super de luxe .