2018BoliviaReisverslagenZuid-AmerikaZuid-Amerika (11/07/2018-10/11/2018)

Bolivia, een paar (verloren) dagen in Sucre (Dag 29/30/31)

In ons laatste reisverslag kon je lezen hoe we in Sucre terecht waren gekomen. We zijn nu enkele dagen later en zitten nog altijd in Sucre in Bolivia. Nu is dat geen straf want we hebben een heel erg relaxed hotel, het is een mooie stad en het weer is hier erg aangenaam, maar toch was dit niet helemaal de planning. Helaas was Judith nog steeds ziek nadat we de walking tour hadden gedaan, en dit werd alleen maar erger. Op voorhand hadden we rekening gehouden met een aantal ziektedagen, maar als het eenmaal zover is blijft dit toch erg vervelend. In dit reisverslag lees je dan ook over onze (verloren) dagen in Sucre in Bolivia!

Woensdag 8 augustus 2018 (Dag 29)

Terwijl Judith dus de nodige rust nam (en dicht bij de wc bleef) heb ik de afgelopen 2 dagen wat door de stad gewandeld. Daar heb ik onder andere de zwarte markt bezocht, en een wandeling gemaakt naar het Estadio Olimpico Patria gemaakt. Ook heb ik in de centrale markt de lokale specialiteit geprobeerd; Chorizo.

Donderdag 9 augustus 2018 (Dag 30)

Nadat ik enkele dagen terug de prachtige begraafplaats Cementario General van Sucre zelf al had bezocht voelde Judith zich gisteren goed genoeg om samen een kijkje te gaan nemen en de dag af te sluiten met een etentje. De avond ervoor hadden we nog soep gegeten in onze kamer, die gelukkig beschikt over een klein keukentje.

Vrijdag 10 augustus 2018 (Dag 31)

Vandaag ging het gelukkig weer wat beter met Judith en we zijn daarom kaartjes gaan halen voor de bus van morgen. Die brengt ons eerst naar Potosí en daar moeten we overstappen op de bus naar Tupiza. Vanuit Tupiza gaan we vervolgens de tour over de zoutvlaktes van Uyuni doen, en enkele dagen later trekken we de grens over naar Argentinië.

0 gedachten over “Bolivia, een paar (verloren) dagen in Sucre (Dag 29/30/31)

• Miste jullie al een paar dagen.
    Fijn dat Judith zich nu weer beter voelt

• Lian Poppe

Vervelend als je ziek bent! Maar toch nog wat moois gezien!

• Ha Judith hoop dat je weer kan genieten en dat het de goede kant weer op gaat